Gaan bloggen of toch niet....

11-02-2018

Na enige tijd twijfelen is het dan zo ver....ik ga bloggen.

Ik heb zelf tijdens mijn zwangerschap van onze zoon Daan onwijs veel gehad aan ervaringsverhalen en blogs van andere moeders. Ook toen hij er eenmaal was las ik me suf. 

Je bent toch wat onzeker en weet niet altijd even goed hoe je iets moet aanpakken. Drinkt hij wel goed, hoe vaak doe je, je kindje in bad, een lang kindje en wat nu, voor het eerst naar het consultatiebureau, prikjes hoe overleef je dat als moeder, baby zwemmen, eerste keer koorts, tandjes etc

Dit was voor mij wel de doorslag om ook mijn eigen ervaringsverhalen te gaan delen in de hoop dat ik ook weer andere moeders kan helpen, geruststellen en inspireren. 

Eerst dacht ik; is ons leven nou wel zo boeiend?? Maar toch merk je al snel dat je nieuwe dingen meemaakt die je wel kunt delen en waar een andere moeder ook wat aan zou kunnen hebben. Dus de stoute schoenen aan getrokken en mijn eigen blog opgezet en tadaaaaaaa.....daar issie dan. Ik zal proberen minimaal een wekelijkse blog te maken en deze hier te plaatsen.

Ik hoop dat jullie met veel plezier onze verhalen zullen lezen en er eventueel ook nog wat aan hebben. 

Heb je vragen of tips mag je mij altijd een mail sturen: mamajoyce87@hotmail.com


©2018 Maartje de Spring. Arena 255, Amsterdam, 1213 NW
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin